Polabear and Narwhal and ~~~~
I'm so sorry for that.
And  I promise that I'll change the way I lived before .

ARCTIC%20TALE.jpg

比驚悚片刺激,比親情片感人,比勵志片溫馨,比教育片更令人成長。
對我來說,那就是地球的記錄片!!!
Damn it!!算不出來這是第幾次那些可愛的小熊小企鵝小海象小鯨魚們把我搞哭了!!!
我只能說你們真的都很堅強!!嗚嗚~~
Nanu最後在洞穴裡生下小baby那邊,那配樂實在搭配的太感人了,根本是蓄意想謀殺我的淚水。
所以立刻就搜尋了一下聽到的歌詞~沒想到就是它的歌名"Happy ever after in your eyes"

而且youtube上有人用這首歌,幫希斯萊傑作了一個小影片。
有好多他跟他女兒在一起的畫面~嗚嗚!!
真是一部好記錄片,一首好歌,跟一個好演員,還有好爸爸啦!!!!
我想我又不小心轉到了小天使模式了




歌手:Ben Harper
歌詞:

The morning sunrise spread her wings
while the moon hung in the sky
held the sea in your hands
and happy everafter in your eyes

couldn't leave you to go to heaven
i carry you in my smile
for the first time my true reflection i see
happy everafter in your eyes

every star in the night
promises the dawn
i will be there if you fall
to ever so heavily rest upon

all that i can give you
is forever yours to keep
wake up every day with a dream
and happyever after in your eyes

happy everafter is in your eyes

arrow
arrow
    全站熱搜

    PJan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()